נבטים

נבטוטים ערך תזונתי Sprouted legumes

נבטוטים ערך תזונתי Sprouted legumes
נבטוטים ערך תזונתי Sprouted legumes
נבטוטים ערך תזונתי Sprouted legumes
נבטוטים: ערכים תזונתיים
  • אנרגיה 76 (קלוריות)
  • שומן 0 (ג')
  • כולסטרול 0 (מ"ג)
  • נתרן 9 (מ"ג)
  • פחמימות 16 (ג')
  • חלבון 7 (ג')
  • ברזל 13% (DV)
  • סידן 2% (DV)
  • ויטמין C 26% (DV)

הנבטוטים של כרמלים הם תערובת של 3 סוגי קטניות מונבטות: עדשים ירוקות, עדשים חומות ושעועית מש.הם מוכנים לאכילה ומתאימים במיוחד כתוספת לתבשילים ומרקים.

מכיל
270 גרם

הוראות הכנה:

מתאימים לסלט (ניתן לאכול אותם כמות שהם ללא בישול מוקדם), אפשר להקפיצם, להכין מהם קציצות ולביבות ולהוסיפם למרק, לאורז ולכל תבשיל במקום קטניות.

הנה כמה טיפים לשימוש:

מג'דרה מהירת הכנה

עם סיום בישול האורז, הוסיפו נבטוטים לסיר, ערבבו וסגרו את המכסה. המתינו 5 דקות והגישו.

טאבולה נבטוטים

הוסיפו לנבטוטים עשבי תיבול קצוצים שאתם אוהבים, תבלו בלימון, שמן זית ומלח, הוסיפו חופן שקדים קלויים והגישו.

 

מרק עשיר

העשירו כל מרק שאתם מכינים בנבטוטים. אפשר להוסיף חופן בשלב ההכנה או ממש בסמוך להגשה, כתחליף בריא לקרוטונים.

 

תבשיל קטניות מהיר

הזהיבו בצל חתוך לקוביות, הוסיפו עגבנייה בשלה קצוצה וחצי כוס מים.

הביאו לרתיחה. הוסיפו כוס נבטוטים, תבלו לפי טעמכם (שום ג'ינג'ר, מלח ומעט לימון זו הבחירה שלנו). סגרו את הסיר ובשלו על להבה נמוכה 5 דקות. מוכן!

המתכונים שלנו: